Saturday, September 22, 2012

   Niisiis. Vahepeal on jälle pikk paus olnud. Kuidagi väga kiire on viimaselajal.
Käin nüüd autokoolis. Teisipäeval esimene sõit :) Pabistan ka nats, aga polehullu...ma olen ju varem sõitnud küll!
Eile oli väga mõnus õhtupoolik.

   Koolis on veel 4 nädalat käia, siis esimene vaheaeg. Väga super! kõik läheb nii kiiresti. Ma eijõua juba selle kõige lõppu ära oodata. Oktoobris olen vaheajal ilmselt Tartus :) Vähemalt osa sellest ajast. 2 nädala pärast õpetajate päev- asendan siis inka õpetajat. Tahtsin küll kedagi teist, aga jõuti ette... Igatahes siis on rebaste nädal ja siis suur pidu, mida meie kallid rebased meile korraldavad! :) Ja siis on kõik. Aga aitab koolist...
Mõtlesin siin vahepeal, et võiks endale peegelkaamera muretseda...idee on hea, aga sellega läheb ilmselt nats aega...nad pole just kõige odavamad, aga on oma raha väärt ;) Saabki nats kvaliteetsemaid pilte tegema hakata :)

aga mnüüd teen tiiru linnas ja mul kiirekiire, kunagi kirjutan :)

 Päikest :)


2 comments:

  1. Soovin sulle teisipäeval sõidus edu! :)
    Oh jaa. Teil ju vaheaeg peagi. Nii kiiresti on läinud need nädalad kuidagi. Nii kummaline. Meie puhkame alles jõulude ajal. Aga mis parata, elab üle.Ega jõulud polegi enam nii nii kaugel. 3 kuud veel kõigest.haha. Vähemalt on, mida oodata. :):)
    Oh kui lahedad need peegelkaamerad on ikka. Ja nad on 100% oma hinda väärt! Tahaks samuti endale nii väga, aga praegu jääb see vaid unistuseks. :(

    ReplyDelete
  2. jaa varstivarsti :) Hakkan vaikselt raha koguma, varsti saan ehk endale lubada :)

    ReplyDelete