Saturday, September 08, 2012

   Oeh, esimene koolinädal on läbi...ja ausaltöeldes on mul juba kõrini...
Abiturient olla pole üldse nii tore kui arvata  võib, juba esimene nädal on päris raske. Varsti saab see rebaste retsimise aeg ka läbi ja mis siis? Siis hakkabki kõige hullem pihta, tööd, eksamid - ja lõpuks sisseastumiskatsed. Mida edasi, seda rohkem ma kardan seda aega...Mul on kpll plaan B, aga ma tõesti tahaks, et kõik läheks nagu plaanitult.
   Aga aitab koolist. Eile suutsin siis haigeks jääda, ärkasin meeletult valusa kurguga, ei saanud magadagi. Ravin end nüüd ja nüüd hakkab vaikelt paremaks minema. Väga hea!
Täna on niii palju teha! + panin end autokooli ka kirja. Reedest algab siis. Ja trennid algavad ka varsti, seda ootan ma juba vägaaa :) olen oma oskusi juba päris korralikult parandanud!
aga esialgu ma rohkem midagi ei lisa, kuna 10 hommikul ei ole eriti palju mõtteid, ehk hiljem.
Päikest :)

1 comment:

  1. ohoh, panidki end autokooli kirja. soovin sulle edu seal! Ja üldse koolis ka. Küll sa hakkama saad! :)

    ReplyDelete