Tuesday, August 21, 2012

long time no see

   Pole pikalt siia midagi kirjutanud. Esiteks pole eriline blogipidamise fänn, teiseks, olgem ausad, mul pole eriti palju aega et siia kõike kirjutada. Viimati vist kirjutasingi sellest, kuidas ma nädalakese Kreekas viibisin? :)

Seega...nüüd üritan kuidagi uuesti alustada, esialgu eitule ilmselt kõigeparemini välja aga küll hiljem paremaks läheb. Btw, see ongi rohkem nagu blogi mu enda jaoks, et kunagi huvitav lugeda oleks :)
Ma eitaha sellest küll veel eriti mõelda, aga kool on jälle kohekohe käes, seega mõtlesin blogiga ka uuesti alustada. Aga nüüd tuleb veel kahest vabast nädalast viimast võtta ning seda täiel rinnal nautida :)

EIteagi millest alustada, ehk sellest kudias meil esinemas läks.....?

Alustasin nüüd kõhutantsugrupis "Farida" tantsimist. (kui keegi eitea, siis tegemist on kõhutantsijatega) Olen kõhutantsuga juba aasta aega tegelenud ja treener pidas mind piisavalt osavaks, et mind nüüd nende esinemisrühma kaasata. Jay for me :) Agaa, esinesime Kuremaal, Jõgeva valla 145 aastapäeval päris mitme tantsuga. Kahjuks ma pole veel saanud teisi tantse selgeks, seega osalesin vaid ühes. Kuid see läks aplausi arvestades päris hästi :)

Mul hetkel enda esinemisest ainult 1 pilt, aga lisan mõned teised ka siia, lihtsalt silmailuks :)






Ja minuga :p

vabandan kvaliteedi pärast, facebook sööb seda päris korralikult -.-

Päikest :)


2 comments:

  1. Ma ikka ja jälle korrutan, et väga tore, et hakkasid uuesti kirjutama.On mida lugeda vähemalt.:)
    Mul on ka suht nii, et kirjutan rohkem enda jaoks, sest tulevikus on kindlasti tore lugeda. ;)
    Vahel on täitsa mõnus oma mõtteid kirja panna ja võibolla ehk neid ka teistega jagada. :)

    ReplyDelete